פיתוח רשתות
אנחנו בקבוצת זכיינות נטו מביאים איתנו ניסיון ומוניטין רב בתחום פיתוח הרשתות, בין לקוחותינו תמצאו רשתות כגון: לנדוור, ג'אפניקה, בנדיקט, עד העצם אקספרס ועוד רבים וטובים בתחומים שונים. אנחנו מעניקים כלים שימושיים לרשתות כמו ידע, ניסיון ועזרה בפיתוח הכללי של הרשת
אנחנו בקבוצת זכיינות נטו מתמחים באיתור לוקיישנים אטרקטיביים, מנצחים, עם פוטנציאל ענק לחשיפה מרבית. כמו כן, אנחנו מתמחים בגיוס מענקים כספיים מבעלי המתחמים. כל בעל רשת יודע שבלי פיתוח עסקי והגדלת כמות הסניפים, המודל יישחק עם הזמן ועלול לקרוס בגלל הוצאות מטה כבדות.
אנחנו נעשה הכול כדי למנף את הרשת על ידי אסטרטגיה ייחודית ונכונה לה שתמנע ממנה ליפול בהמשך הדרך!

בניית חומרים תפעוליים
בניית כלים תפעוליים שמסייעים לשני הצדדים ומעניקים סדר וידע. ככל שנעטוף את הזכיין בכלים, ידע והדרכות, כך כניסתו לתחום תהיה קלה יותר מאשר ללא ההדרכה וכמובן, הרבה יותר אפקטיבית ומקצועית שתוביל אותו להצלחה מבטיחה.

חוברת קליטת זכיין
חוברת קריטית להצלחת העסק שתשמש לכניסה חלקה של זכיין לרשת. משמעותה היא ההצלחה, בניית האמון החיובי והשקט התעשייתי. החוברת שמה את הדגש על דרכי פעולה לקליטת זכיין ברשת, מערך הדרכה ושירות, מערך הקמת סניף, גיוס עובדים, מכרז קבלים ועבודה מול ספקי הרשת.
חוברת לדוגמה
בניית מודל זכייני לרשתות בהקמה
בניית תהליכים רשתיים תקנים, הגדרת תפקידים במטה הרשת, בניית המודל העסקי של הרשת ומקורות הרווח. כמו כן, התנהלות, בניית מערך ספקים וקניינות.
סרטון תדמית ממוקד לעולם הזכיינות
ממחקרים שערכנו מצאנו כי היום טקסטים נתפסים כקשים עבור הגולשים ברשתות החברתיות או בפלטפורמות דיגיטליות אחרות. במקום זה, הגולשים מעדיפים להסתכל על תמונות או לחפש מידע באמצעות סרטונים. כל דרך שבהם תחסך להם ה"משימה" לקרוא. אנחנו יודעים בזכות הניסיון שלנו, שסרטון תדמית יספק את המידע שגולשים מחפשים אחריו אך מתעצלים לקרוא. סרטון כזה יוכל לתת מענה נכון ומודרני לגיוס זכיינים. בנוסף, סרטון מעביר את המסר באופן ברור ומביא להגדלת המרות ללידים בכ- 80% יותר.
אנחנו נספק לכם את הכלים להכנת יצירה קולנועית עבור סרטון התדמית שמותאם לכם. אנחנו נהפוך את הייחודיות שלכם ליתרון משמעותי שיבדל אתכם משאר המתחרים. הכלים כוללים צילום, עריכה, הפקה ואף ליווי בכתיבת תסריט. חשיפת הסרטון תהיה דיגיטלית ותשמור על אמות העסק שלכם. הסרטון מאפשר לנו לחשוף את המותג בפלטפורמות שונות מכיוון שקהלים שונים נמצאים בזירות שונות. בדרך זו, נוכל למצוא את הזכיינים המתאימים ביותר ל-D.N.A הרשתי שלכם.
רשת לג'נדה
רשת קליית שפע טבע
רשת קפה עלמה
רשת עד העצם
חוברת מותג לזכיין
רשת ג'אפן ג'אפן
רשת 110 burger
רשת עולם של חיות
רשת 360
עד העצם אקספרס
רשת טומי רול בר

פיתוח עסקי ואיתור זכיינים
מחקר ולמידת קהלים רלוונטיים
ליווי קמפיין ממוקד לתחום הזכיינות
הפצת ניוזלטר לקהלים החדשים
ריכוז ופילוח כלל הלידים המגיעים מפעילות קידום המותג
ליווי קריאטיבי בכתיבת תוכן במדיות השונות לפי הקהל הרלוונטי
פרסום מודעות מתאימות למותג בזירות השונות הקיימות
בחירת לוקיישן אטרקיטיבי זה קריטי
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!!! לא סתם סיסמה!!!
רשת מקצועית משקיעה את מרבית משאביה על מנת לבחור את המיקומים המצוינים עבור הזכיינים שלה. הרשת בודקת ובוחנת את המיקום על פי אמות מידה וקריטריונים מהמחמירים בתחום והכול כמובן תוך ליווי מקצועי. חשוב להדגיש כי לרשתות שמורה הפריווילגיה לזכות במיקומים שאינם ברי-השגה עבור עסקים פרטיים. יזמים מובילים כמו קניונים, מעוניינים להשכיר את נכסיהם לרשת מבוססת ובעלת שם, כך ימזערו את הסיכונים הטמונים בהשכרת הנכס לחנות פרטית. בשנים האחרונות ניתן לראות היפוך מגמתי - הרשתות המובילות מקבלות מענקים כספיים גבוהים מבעלי המתחמים לצורך השקעות בנכס, דבר שמוריד את עלויות ההקמה באופן משמעותי ורווחי כמובן יותר עבורכם.